duminică, 21 martie 2010

Saptamana 15-19 martie

Saptamana trecuta a fost una a recapitularilor si a consolidarilor.
La matematica, am verificat si explicat, acolo unde a fost cazul, intelegerea adunarii si scaderii cu trecere peste ordin a numerelor de la 0 la 1000. Am lucrat diverse tipuri de exercitii si probleme, cu grade diferite de dificultate. Toti elevii au iesit zilnic la tabla sau au raspuns la intrebarile si exercitiile date. Vineri am lucrat probleme din Revista de matematica si informatica. (Am ales unele accesibile tuturor elevilor.) Pentru testul de miercuri, aveti in vedere exercitii de calcul, aflarea termenului necunoscut, exercitii in care valorificam terminologia (suma, diferenta, descazut, nr pare, impare etc), probleme cu doua sau mai multe operatii.
La limba si literatura romana am lucrat exercitii cu grupurile de sunete si cu grupurile de litere (atentie la diferenta!), despartiri in silabe, sinonime, antonime, alcatuire de propozitii folosind cuvinte date, creare de texte. Testul de marti va cuprinde dictare, raspunsuri la intrebari, explicarea unor cuvinte date, introducerea unor cuvinte in enunturi proprii, completarea unor enunturi lacunare, folosirea corecta a cuvintelor ea, ia, i-a, alcatuirea unui scurt text dupa imagini si intrebari.
La cunoasterea mediului vom avea ora de evaluare din tema Cum influenteaza anotimpurile vietuitoarele? Copiii trebuie sa stie anotimpurile, lunile fiecaruia, caracteristici, activitati ale oamenilor, cum influenteaza vietuitoarele (ca fac in fiecare anotimp, cum se adapteaza fiecarui anotimp)
La educatie muzicala am invatat primele 4 strofe din cantecul Copilaria, urmand ca saptamana viitoare sa-l invatam pe tot; la abilitati practice am inceput incondeierea oualor folosind tehnica mototolirii hartiei (daca ne ies lucrari frumoase, asa cum ma astept, mi-am propus sa organizam o expozitie); pentru luni trebuie sa aduca la scoala plansa de la educatie plastica (cea cu Pastele, ce va fi expusa la Carrefour).
Pentru saptamana viitoare ne propunem cat mai multe calificative FB, iar luni vom desfasura o activitate cu prilejul sarbatoririi Zilei Internationale a Apei (impreuna cu clasa I A). Succes si o saptamana usoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu