luni, 25 octombrie 2010

La multi ani!

Aniversam cu bucurie 30 de ani de existenta a scolii, 30 de ani in care zeci de cadre didactice au trudit pentru a crea OAMENI! Oameni care se mandresc cu faptul ca, odata, au fost si ei elevi ai acestei scoli. (Cu bucurie ma numar printre ei). Va adresez tuturor, cu drag, un La multi ani cu sanatate, putere si rabdare pentru a duce mai departe prestigiul scolii Dimitrie Cantemir si pentru a deveni, fiecare dintre noi- parinti, copii, profesori- mai intelepti!

Programul zilei de marti, 26 octombrie: 9.30-careu in curtea scolii; 10 - 12-carnaval in sala de clasa.

Multumesc pentru afisul de prezentare a scolii domnului Mihai Marius, care a raspuns cu promptitudine rugamintii mele. (Si a realizat si ceva frumos!)

Un comentariu:

  1. Tin sa urez un sincer "LA MULTI ANI!"scolii nr.38 "Dimitrie Cantemir",la aniversarea a 3o de ani de existenta.Fara sa vreau,am dat timpul inapoi(oare cand a zburat asa repede?)si,inchizand ochii pentru o clipa,mi-au venit in minte toti colegii si,mai ales,profesorii promotiei 1990.OAMENI deosebiti care au format OAMENI,care au stiut sa sa ne calauzeasca pasii,sa ne pregateasca pentru viata.Doresc multa sanatate si putere de munca actualului corp profesoral si sa mentina stacheta ridicata cat mai sus!Sunt mandra ca am invatat la aceasta scoala si sunt bucuroasa ca fetita mea invata aici.LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere