vineri, 19 noiembrie 2010

La teatru

Astazi am fost la teatru. Am vizionat piesa "Califul barza", scrisa de Wilhelm Hauff, bine realizata, cu actori si costume deosebite. M-am bucurat sa vad ca toti copiii au participat la activitate, au urmarit cu atentie piesa, s-au comportat civilizat in sala de spectacol si aproape foarte bine in autobuz. (unii stiu de ce am spus aproape). Una peste alta, a fost bine, ne-am imbogatit mintea si sufletul cu lucruri frumoase si, la fel de important, am fost impreuna!  










Apropo de vaccin, nu va fi administrat mai devreme de joi (va tin la curent cu desfasurarea "ostilitatilor").
Un sfarsit de saptamana linistit!
Cristina, Bianca, Octavian, va tinem pumnii pentru concursul Arhimede!

Un comentariu:

  1. De la Cristian Papacostea, despre vaccinari, in special vaccinul antipolio:

    http://jazzojunior.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere