luni, 2 mai 2011

1 Iunie

Pentru a-i sarbatori pe micutii nostri, vom organiza mai multe activitati in preajma zilei de 1 Iunie. Dupa cum stiti, am primit o oferta pentru o excursie in Bulgaria, la care s-au inscris cativa copii, insotiti sau nu de parinti. Asta nu inseamna ca ceilalti nu se vor bucura de activitati distractive. Cred ca s-a inteles gresit aceasta activitate in Bulgaria, in sensul ca s-a crezut ca aceasta este activitatea "oficiala" a clasei cu prilejul zilei copilului. (In acest sens, am inteles ca ceilalti au discutat despre desfasurarea in paralel a altor activitati). Eu nu doresc in niciun caz impartirea clasei in doua tabere. Aceasta excursie este o activitate la care a fost invitata toata clasa, asa cum v-am invitat la teatru, la concursuri, la muzeu, in tabara etc. Asta nu inseamna ca cei care nu pot merge sunt dati la o parte sau trebuie sa se organizeze separat. De aceea, vom organiza o activitate pentru ziua copilului la care vor participa toti copiii si despre care vom vorbi in cursul acestei saptamani.
Eu tin foarte mult la coeziunea grupului si nu vreau sa stricam ceea ce am construit impreuna in acesti trei ani. Copiii sunt uniti si asa trebuie sa ramana: un grup, o familie, asa cum imi place mie sa spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu