sâmbătă, 7 aprilie 2012

Pentru trup şi pentru suflet

Discuţia despre alimentaţia sănătoasă, dar şi despre hrana sufletului, a continuat la Curtea Brâncovenească, unde am aflat despre plantele şi alimentele sănătoase, am văzut cum se creează diferite obiecte din lut sau ipsos (am şi primit câteva iconiţe şi cruciuliţe pe care urmează să le decorăm în orele de educaţie tehnologică); de asemenea am făcut o scurtă incursiune prin obiectele de studiu pe care le vom studia în anii viitori (fizică, chimie), dar am şi aflat câte ceva despre curăţenia sufletului. (Vă amintiţi cele două coli de hârtie, nu?) Am învăţat multe într-un mod care ne-a făcut plăcere, deşi a fost un program solicitant. Mulţumim domnului Sîrbu pentru invitaţie şi pentru explicaţiile oferite.
























Ca o concluzie a întregii săptămâni, a fost minunat, deşi obositor! Chiar dacă a fost prima dată când am organizat săptămâna Şcoala Altfel, eu cred că a fost un succes! Mulţumesc părinţilor pentru implicare şi vă urez tuturor vacanţă plăcută! O meritaţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu