miercuri, 14 noiembrie 2012

Activităţile zilei-14 noiembrie

Pentru că vremea nu prea mai permite discuţii după ore în curtea şcolii, voi încerca să vă ţin la curent on-line cu activităţile desfăşurate la şcoală. Oricum, cred că săptămâna viitoare ne vom vedea şi la o şedinţă cu părinţii, despre care vă voi anunţa până la sfârşitul acestei săptămâni.
Săptămâna aceasta este săptămâna educaţiei globale şi clasele mici din şcoală au ales să discute despre Hrana pentru toţi. În acest sens, am vorbit şi noi astăzi despre hrana trupului şi a sufletului şi am fost foarte încântată să constat că mulţi copii au dedus imediat la ce se referă hrana sufletului. Tocmai de aceea am luat decizia de a participa, cu titlul de voluntari, în campania Săptămâna legumelor şi a fructelor donate, la care participă şi şcoala noastră. Ne putem implica ajutând persoanele aflate în dificultate-copii, bătrâni-, aducând la şcoală (fiecare după dorinţă şi putinţă) un fruct, o legumă sau alte alimente neperisabile.
În altă ordine de idei, astăzi am aflat şi eu mai multe lucruri despre bunicile copiilor (iubite în primul rând pentru că fac o ciorbă foarte bună!), am descoperit, audiind povestea Prinţesa şi bobul de mazăre, ce calităţi trebuie să aibă o prinţesă adevărată, am repetat semnele grafice învăţate (urmând ca săptămâna viitoare să începem să scriem litere), şi cifrele de la 0 la 5. Recomand insistenţa, în continuare, asupra ordonării crescător sau descrescător a unor numere date, completarea căsuţelor libere cu numerele lipsă (şi aici trebuie să observăm mai întâi dacă şirul este crescător sau descrescător) şi descompunerea unui număr în două sau trei numere.
Sper că aţi aflat povestea  (De fapt e un joc!) cu feţele triste sau vesele şi sper ca, pe zi ce trece să notez cât mai puţine feţe triste. Oricum, astăzi a fost altă atmosferă!
Săptămâna viitoare putem merge, dacă mai sunteţi amatori, din nou la teatru. Vă propun piesa Fata babei şi fata moşneagului, de Ion Creangă, la Teatrul pentru copii şi tineret (fostul Teatru de păpuşi).
Toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu