miercuri, 16 ianuarie 2013

Omagiu lui Eminescu

Marţi, 15 ianuarie am comemorat 163 de ani de la naşterea Luceafărului poeziei româneşti, Mihai Eminescu. Bineînţeles că nu puteam să nu marcăm momentul, îmbogăţindu-ne astfel cunoştinţele cu informaţii legate de viaţa şi opera poetului. 
Mai întâi am audiat cântecele Somnoroase păsărele şi Revedere, apoi am urmărit un material PPT din care am aflat foarte multe informaţii despre familia, copilăria, tinereţea, debutul literar, prietenia cu Ion Creangă şi activitatea literară a scriitorului. Am recitat şi lecturat cele mai cunoscute poezii scrise de Mihai Eminescu, apoi, elevii care au adus de acasă volume au prezentat cărţile şi au citit câteva titluri. (Din păcate, de această dată, nu foarte mulţi copii au răspuns acestei invitaţii ale mele.) 
În ora de educaţie plastică, am reprezentat în imagini câteva versuri scrise de Eminescu, iar unii colegi s-au încumetat chiar să-i facă portretul. Activitatea s-a finalizat cu audierea unui cântec emoţionant, Eminescu, interpretat de Doina şi Ion Aldea Teodorovici.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu