vineri, 2 august 2013

Aventură în natură - Tabăra cu nuplecabilitate

În perioada 19-26 iulie 2013, am petrecut, alături de Amar, Ariana, Esra, Flavius, Karina, Maria, Tiana, Yasmina şi alţi 100 de copii din şcoala noastră, momente de neuitat pe malul Argeşului, în tabăra de la Arefu. A fost o săptămână plină, în care am învăţat mult, am experimentat activităţi deosebite, dar, mai ales ne-am distrat de minune, astfel că, la sfârşitul săptămânii, toţi am fost de acord că timpul petrecut acolo a fost prea scurt şi tabăra îşi merită cu prisosinţă supranumele dat de noi "Tabăra cu nuplecabilitate". Am format echipele (a noastră s-a numit Victoria), apoi au început concursurile de îndemânare şi jocurile de viteză şi de atenţie; ne-am dat cu tiroliana, am tras cu arcul, ne-am făcut singuri un adăpost în pădure, am urcat 1480 de trepte până la Cetatea Poenari, am văzut Barajul de la Vidraru şi Lacul Bâlea de pe Transfăgărăşan, am participat la concursurile de costume de carnaval, de dans, la seara culturală, la mini-campionatul de fotbal, ne-am făcut singuri frigărui (Şi au fost delicioase!), ne-am distrat la Parcul din lemn şi, în seara de dinaintea plecării, am participat la tradiţionalul foc de tabără.
Pentru că nu putem cuprinde în cuvinte tot ce am făcut şi cum ne-am simţit, sperăm că fotografiile vor fi mai grăitoare şi vă vor introduce în atmosfera extraordinară din tabără.






Mulţumim, şi aici, doamnelor Monica şi Silvia pentru ajutorul şi grija acordate.
Alte fotografii (multe!), aici: http://classjump.com/p/palatulharniciei/?section=galleries&g_id=24530

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu