marți, 30 decembrie 2014

Plugușorul clasei a III-a B

Aho, aho, copii și frați,
Stați puțin și nu mânați,
În Palatul Hărniciei intrați
Și cuvântul mi-ascultați:
Anul 2014 când începea,
Doamna învățătoare ne ura
Să fim harnici, sănătoși,
Pe părinți să-i facem voioși.
Și-am început a lucra,
Sămânță bună a uda.
Ia mai mânați, măi flăcăi,
Și sunați din zurgălăi,
Să se-audă despre noi!
Hăi, hăi!

Zilele care treceau
Mereu ne îmbogățeau,
Noi informații aflam
Și prieteni ne făceam.
La concursuri am participat,
Zeci de medalii și de diplome am luat,
Pe care, cu bucurie, le-am arătat
Părinților, când anul școlar s-a încheiat.
Ia strigați o urătură
S-avem spor la-nvățătură!
Mânați, măi!
Hăi, hăi!

Acte caritabile am săvârșit,
În ”Lanțul mânuțelor fericite” ne-am unit,
La multe concursuri și proiecte am participat,
De frumoase rezultate ne-am bucurat!
Și alții ne-au apreciat,
”Bărcuța cu povești” când au vizionat!
Ia mai mânați, elevi dragi,
Mândri de-așa rezultat!
Mânați, măi!
Hăi, hăi!

Iar în 2015 ce vine,
S-aveți parte doar de bine,
Bucurie, sănătate,
Să vă dea Domnul de toate!
Doar FB-uri s-adunați,
Lucruri bune să-nvățați,
Pe cei mici să-i ajutați,
De cei mari să ascultați!
Ia strigați cu bucurie
Pentru anul ce-o să vie!
Hăi, hăi!

La mulți ani cu sănătate și multe bucurii alături de cei dragi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu