marți, 6 decembrie 2016

A venit Moș Nicolae!

Deși nu am fost mereu atât de cuminți cât și-au dorit părinții noștri și doamna învățătoare, Sfântul Nicolae ne-a apreciat strădania și intențiile bune, așa că nu ne-a ocolit nici la școală. Ajutoarele lui (cărora le mulțumim cu recunoștință) au făcut o treabă minunată în clasa delfinașilor, astfel că Moșul a acceptat invitația noastră, lăsată la intrare, și a trecut și pe la noi.
Delfinașii mei dragi au fost foarte impresionați și entuziasmați de bradul vesel, de steluțele jucăușe, de beteala sclipitoare, astfel încât, atunci când au intrat în clasă nu știau unde să se uite mai întâi, iar exclamațiile arătau bucuria pe care fiecare dintre ei o trăia. Am intenționat să surprind aceste momente în fotografii, dar mi-au transmis și mie starea de fericire, pe care doar copiii o pot avea, așa că nu am reușit să fac decât câteva fotografii la intrarea în clasă, eu însămi rămânând impresionată de ceea ce vedeam.
Mulțumim din suflet lui Moș Nicolae și ajutoarelor sale (mămicilor iubitoare și inimoase și elevilor mei din clasa a V-a, care mi-au făcut o surpriză uriașă, lucrând, în timpul lor liber, deși limitat, steluțe din hârtie pentru decorarea clasei delfinașilor)! Cuvintele nu pot exprima sentimentele trăite!
Am încercat și noi să-i mulțumim Moșului realizând un puzzle, colorând și cântându-i un cântecel.
Doamna învățătoare promite că la anul vom fi mai cuminți și vom face mai mult!







                                   





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu