joi, 26 ianuarie 2017

Hora Unirii ... și cea a oamenilor de zăpadă

Deși am stat acasă în data de 24 Ianuarie, când toți românii sărbătoresc unirea Moldovei cu Țara Românească, Unirea Mică, nu am putut trece cu vederea importanța istorică a evenimentului, așa că am purtat o discuție cu delfinașii despre această sărbătoare, semnificația ei, personalitatea lui Alexandru Ioan Cuza și motivele pentru care românii s-au bucurat la aflarea veștii unirii. Astfel, am motivat legătura dintre eveniment și obiceiul de a se juca, la această dată, ”hora unirii”. De jucat n-am jucat, din lipsă de spațiu, dar am ascultat ”Hora Unirii” (versuri V. Alecsandri) și am realizat un colaj având această temă.
Pentru că încă mai avem zăpadă din belșug, am realizat și hora oamenilor de zăpadă, ca bucuria să fie dublă!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu