sâmbătă, 25 februarie 2017

Călătorie în era dinozaurilor

Fără mijloc de transport, am călătorit săptămâna aceasta într-o lume fascinantă, care ne-a descoperit tuturor lucruri interesante, inedite pentru mulți dintre noi: lumea dinozaurilor.
Am cântat, am vizionat filmulețe, am colorat, am rezolvat labirinturi și sudoku, am citit și chiar am realizat o cărticică a dinozaurilor. Prin toate aceste modalități, am aflat când și unde au trăit dinozaurii, cu ce se hrăneau, ce caracteristici aveau, câte specii au fost identificate, când au dispărut și multe alte lucruri care ne-au îmbogățit cultura generală.
A fost o săptămână fascinantă, plină de mister!😉































Săptămâna viitoare discutăm despre primăvară. Sper să putem observa ”pe viu” schimbările din natură! 😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu