sâmbătă, 9 aprilie 2011

Concursuri

Astazi a avut loc concursul "Micul Matematician", concurs la care au participat toti elevii prezenti la scoala. Subiectele au fost destul de dificile (cred ca au avut gradul cel mai mare de dificultate dintre toate celelalte probleme de la celelalte clase), dar noi lucraseram destul de mult si eu alesesem problemele cele mai grele. (La un moment dat unii copii, si chiar parinti intrasera in panica, dar le-am explicat ca la concurs subiectele nu vor fi toate atat de grele; insa noi ne-am pregatit pentru ce e mai greu). Am apucat sa vad cateva secunde lucrarile si in general s-au descurcat, dar m-am suparat pe unii pentru ca nu au pus raspunsul problemelor, desi inainte de a pleca din clasa, una dintre recomandarile mele asta a fost. Deci, atentie la ce sfaturi primim si cat tinem cont de ele! Sper sa nu fie depunctati din cauza asta, dar daca in barem este inclus si punctaj pentru raspuns, vor avea de pierdut. Unii au lucrat perefct si mi-ar parea rau sa nu ia punctaj maxim. Poate asta o sa le fie invatatura pentru alta data. Acum, asteptam cu emotie rezultatele.
Pentru doua dintre colegele noastre emotiile nu s-au terminat pentru ca urmeaza Arhimede. Le tinem pumnii si sunt sigura ca nu ne vor dezamagi, asa cum n-au facut-o nici pana acum, mai ales ca ele au ramas singurele mesagere ale clasei la acest concurs. Succes mult, Bianca si Cristina! Sunt alaturi de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu