vineri, 21 octombrie 2011

ziua scolii 2011


Cu ocazia zilei scolii, am organizat un concurs de cultura generala, pe echipe. Concurentii, impartiti in grupe formate din 4 elevi, au avut de trecut 8 probe continand intrebari din mai multe domenii: matematica, limba romana, istorie, geografie, educatie civica. Copiii au invatat ca in echipa trebuie sa ascultam si sa tinem cont de parerile tuturor, dar si sa avem curajul sa ne spunem opinia, chiar daca difera de a celorlalti; greseala unuia se sanctioneaza in numele echipei. Important este ca am fost impreuna, ca ne-am simtit bine, chiar daca nu toti au iesit pe primul loc.


La multi ani, cu ocazia zilei scolii! Va multumesc pentru sprijinul acordat, pentru faptul ca sunteti mereu alaturi de scoala!

4 comentarii:

  1. A fost foarte frumos! Am avut emotii, dar pana la urma, echipa noastra a castigat!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, scoala Dimitrie CANTEMIR CONSTANTA!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, scoala mea draga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este cea mai buna scoala. Vii de placere si inveti foarte multe lucruri din clasa. Ma bucur ca sunt eleva acestei scoli!

    RăspundețiȘtergere