joi, 3 noiembrie 2011

Ziua Marii Negre

Pe 31 octombrie se sarbatoreste ziua Marii Negre. Pentru ca ne consideram prieteni si ocrotitori ai mediului si ai marii, am realizat, alaturi de alti elevi ai scolii, cateva activitati dedicate acestui eveniment: desene si picturi avand tema Comoara din adancuri, o parte dintre ele participand la concursul Vapoare pe Marea Neagra. De asemenea, colegul nostru Gabrian a realizat o frumoasa macheta, care a obtinut premiul al II-lea la concursul mentionat. Felicitari tuturor iubitorilor marii, careia ii transmitem un mesaj: ne e dor de valurile tale care ne-au mangaiat intreaga vara!


Colegii nostri mai mari au organizat o expozitie de fotografii purtand titlul Acasa...la mare!, iar cei mai mici, din clasa a III-a, si-au amintit de frumoasele momente petrecute la tarmul marii, realizand cateva machete pe care le-am admirat si noi ieri.

4 comentarii:

  1. Felicitari, Gabrian! Eu sunt la o scoala din Bucuresti si imi pare rau ca nu am participat si eu la concurs. Imi plac foarte mult vapoarele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut! Pacat ca doamna noastra invatatoare nu ne-a inscris la concurs... Esti un fericit...Felicitari!

    RăspundețiȘtergere