vineri, 11 noiembrie 2011

Vizita la Biblioteca Judeteana

Astazi am vizitat Biblioteca Judeteana I. N. Roman din Constanta. Am patruns cu sfiala in salile impunatoare si tacute si, desi ne-a fost foarte greu, am incercat sa ascultam in liniste explicatiile doamnelor bibliotecare care ne-au indrumat cu rabdare si intelegere. Ne-am lasat hainele la garderoba, am vazut cum se procedeaza daca vrem sa cerem o carte sau mai multe pentru a le citi la sala de lectura, am admirat cateva obiecte de scris mai vechi, apoi am intrat in depozitele unde se afla cartile. Am fost incantati sa vedem cea mai mare si cea mai mica carte din biblioteca, dar am admirat si cateva carti foarte vechi sau foarte rare, pe care nu le poate vedea oricine. Am vazut cum "circula" cartile de la depozit la sala si invers si am rasfoit cateva carti in sectia pentru copii, de unde unii cititori fideli (renumiti de-acum) doreau deja sa imprumute. Pentru acest lucru este nevoie de prezenta unui parinte (doar la primul imprumut).
Saptamana viitoare vor primi permisele si...lectura placuta!
A fost o experienta placuta si am avut privilegiul de a vedea mai mult decat vede un cititor obisnuit. Pentru aceasta, multumesc si pe aceasta cale doamnei profesoare Magda Musat, care ne-a "adoptat" in aceasta vizita si, bineinteles, doamnelor bibliotecare.



4 comentarii:

  1. Foarte interesant! Mi-ar fi placut sa mergem si noi...

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost o activitate foarte frumoasa si educativa. Sper sa mai facem si altele cu doamna invatatoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesanta activitatea voastra! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim frumos. Copiii sunt dornici de a afla cat mai multe si asta ma determina sa facem diverse activitati interesante, spun eu.

    RăspundețiȘtergere