vineri, 20 iulie 2012

Tabăra Râul Sadului, Sibiu, 2012

O tabără de vis, cu un peisaj mirific, în care muntele ne îmbia să-i străbatem cărările şi să-i gustăm zmeura şi afinele, râul ce susura lin ne amintea de răcoarea mării noastre dragi, iar aerul... aerul înmiresmat a cetină de brad, toate acestea ne-au făcut, într-un glas, să ne dorim prelungirea vacanţei.
Ne-am încărcat bateriile pentru încă un an, ne-am completat cunoştinţele de istorie, geografie, limba română, biologie, zoologie, am vizitat unele dintre cele mai frumoase oraşe ale ţării (Sighişoara şi Sibiu), dar, cel mai important, am fost împreună şi ne-am simţit minunat!
Mulţumim şi doamnelor Ali, Copăceanu şi Olingheru pentru tot ce au făcut ca să ne simţim foarte bine, dar şi doamnelor profesoare Jitariu, Soporan şi Stanca pentru că ne-au însoţit şi au făcut ca această săptămână să se transforme într-una greu de uitat.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu