luni, 5 octombrie 2015

Ziua educației

Pentru a sărbători Ziua Internațională a Educației, am ales să discutăm despre rolul educației în viața noastră și ne-am pus întrebarea ”Care sunt roadele educației?” Răspunsurile au fost, evident, diverse: diplome, medalii, concursuri, calificative, comportamente, activități, meserii.
Tocmai de aceea, lucrând în echipe, copiii, sărbătoriți și ei azi ca beneficiari direcți ai actului educațional, au ilustrat roadele educației în postere ce aminteau de diferite activități desfășurate în anii anteriori, de care ne-am amintit cu bucurie.
A fost o activitate intensă, în care copiii s-au simțit bine și au exersat, pe lângă deprinderile necesare realizării propriu-zise a materialului (decupat, lipit, colorat, așezare în pagină etc), și pe cele de lucru în grup. (Încă e greu pentru unii să accepte și părerile celorlalți, atunci când diferă de cele personale, dar lucrăm în această direcție...)
La mulți ani, tuturor celor care participă, într-un fel sau altul, la ceea ce ne definește ca persoane, educația: profesori, părinți, bunici, elevi! Eu sunt mândră și fericită că sunt profesoară și că am șansa de a lucra cu elevi educați! Pentru aceasta, vă mulțumesc, încă o dată, dragi părinți și bunici!





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu