marți, 6 aprilie 2010

Hristos a inviat!

Saptamana trecuta ne-am pregatit si la scoala pentru marea sarbatoare a Invierii Domnului: am recitat poezia La Pasti, de George Cosbuc, am desenat si colorat plansele pentru Carrefour, am "incondeiat" oua si am pregatit cateva ornamente, care au infrumusetat, sper, masa de Pasti a fiecaruia dintre voi: suport pentru servetel, ornament-lalea pentru pahar, cartonas-ou pentru numele invitatilor. Ouale "incondeiate" au fost asezate pe un panou in clasa si admirate de colegele doamnei invatatoare. Le puteti vedea si voi aici:http://classjump.com/palatulharniciei/?section=galleries&gallery_id=10649
La cerc am citit Legenda oualor rosii, am rezolvat cateva exercitii de scriere corecta si, drept rasplata, am putut colora ouale pierdute de Bombanila. Apoi copiii au avut ideea de a transmite tuturor vizitatorilor salutul traditional de Pasti:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu