miercuri, 14 aprilie 2010

S-a intamplat azi, 14 aprilie

Astazi am lucrat foarte frumos: la limba romana am citit textul Cuza-Voda si sultanul, dupa Dumitru Almas si am explicat cuvintele necunoscute (trebuie sa devina cunoscute!). Am fost placut surprinsa sa aflu ca unii copii citisera lectura in intregime din Povestiri istorice; la matematica am lucrat din RMI 5 exercitii, alese astfel incat sa poata fi intelese cu usurinta de catre toti elevii. M-as bucura ca numarul rezolvitorilor sa fie egal cu numarul cumparatorilor revistei (aproape toti elevii).Succes! La abilitati practice am lucrat cosulete din carton. A fost o atmosfera placuta si copii au lucrat cu placere. Am discutat si despre utilitatea obiectului confectionat. La finalul orei, am reusit sa fac si cateva fotografii celor care au terminat lucrarea. http://classjump.com/palatulharniciei/?section=galleries&gallery_id=10756&
Actiunea de ecologizare organizata de ISJ, despre care v-am vorbit azi, va avea loc saptamana viitoare. Deci, avem mai mult timp sa ne organizam. O zi placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu