marți, 4 mai 2010

Anunt

Joi, 06. 05. 2010, orele 18, in sala de clasa, va invit la sedinta cu parintii. Pe ordinea de zi, avem urmatoarele:
Prezentarea situatiei la invatatura si disciplina;
Explicatii privind activitatile de invatare la limba si literatura romana, matematica, cunoasterea mediului, optional;
Rolul concursurilor scolare in dezvoltarea competitivitatii elevilor;
Prezentarea cheltuielilor Comitetului de Parinti al clasei-responsabil: d-na Pocriste Nicoleta
Diverse (Pregatirea sfarsitului de an scolar; 1 Iunie-astept sugestii s. a.)
Va astept cu drag!

2 comentarii:

  1. Sunt un parinte. Un parinte fericit pentru ca traiesc intr-o lume a bucuriei si a multumiri .Aceste bucurii ti le pot da aceste minuni de la D-zeu :copii.Nu exista multumire mai mare pentru o mama decat atunci cand roadele muncii ei sunt rasplatite de vorbele unui pedagog.Am participat la sedinta clasei si ca de obicei am plecat cu inima plina de afectiune si de respect pentru acest ;tip" de invatator[pedagog].Nu sunt la prima experienta de acest gen ,dar am multumirea ca am gasit un OM adevarat ,de la care copilul meu are multe de invatat si o face cu drag.
    va multumesc D-na invatatoare pentru ca existati si ati adus multa lumina in sufletul copilului meu,pe langa cunostintele necesare.
    E frumos si uman sa mergi cu drag la scoala , pentru ca te asteapta zambetul si vorbele calde ale dascalului.
    FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc foarte mult pentru cuvintele deosebite pe care le-ati scris despre mine. Ma onoreaza si ma ajuta sa trec peste momentele mai dificile. Recunosc ca m-au impresionat. Ma bucur ca ceea ce ma straduiesc sa fac cu si pentru copiii nostri are un ecou asa de frumos si in inimile dumneavoastra, ale parintilor. Este foarte important sa fim o echipa, sa colaboram si sa ne ajutam. Si suntem. Se vede in rezultatele elevilor. Sa ne ajute Dumnezeu sa reusim pana la capat!

    RăspundețiȘtergere