miercuri, 12 mai 2010

Lecturi de vacanta

Asa cum v-am promis la sedinta cu parintii, am consultat manualul de Limba si literatura romana pentru clasa a III-a si am selectat cateva lecturi care se regasesc si in oferta despre care v-am vorbit. Acestea sunt:
1. Ion Creanga, Povesti, povestiri, amintiri - 4,5 Ron
2. Lewis Caroll, Alice in tara minunilor - 4, 0 Ron
3. Mircea Santimbreanu, Recreatia Mare - 6, 5 Ron
4. Petre Ispirescu, Basmele romanilor - 4, 5 Ron
5. Cezar Petrescu, Fram, ursul polar - 5, 0 Ron
6. Edmondo de Amicis, Cuore - 5, 0 Ron
Astept sa-mi comunicati alegerea facuta. Va amintesc faptul ca elevii vor primi una dintre aceste carti, impreuna cu Caietul pentru vacanta, la festivitatea de premiere de la sfarsitul anului scolar.
O zi buna!

9 comentarii:

  1. Daca cineva are acasa toate aceste carti, putem alege alta.

    RăspundețiȘtergere
  2. As avea doua subiecte de discutat:am vazut pozele de la "Ziua Pamantului" o activitate foarte bine venita.Asa o consider eu.Trebuie sa-i educam pe copii de mici in spiritul muncii,dar si al pastrarii valorilor de orice fel.Astfel de actiuni ii motiveaza si pe ei ,le-am admirat harnicia si spiritul de echipa.As dori mai multe "fapte" de acest gen pentru ca sa ajungi un OM ai nevoie de multa abitie ,munca ,perseverenta.Copiii ,viitorul nostru trebuie sa invete de la noi lucruri frumoase ,exemple pozitive ca sa-i motiveze pentru viitor.
    Al doilea subiect care m-a facut sa -mi spun opinia a fost lectia de la limba romana"Doi prieteni".Desi subiectul uneori banal am apreciat modul D-voastra de abordare si mai ales proverbele pe care le-ati ales.Prietenia nu se cumpara ,nu se vinde este un lung "sirag"de sentimente care se leaga in timp si pentru mult timp.Copilul meu m-a testat daca aceste proverbe sunt reale,iar raspunsul meu a multumit-o.
    Nu vreau sa dau sfaturi nimanui ,dar comunicarea cu copilul tau este foarte importanta.De aceea ei sunt prietenii mei cum si eu sunt cea mai buna prietena a lor.Si cand spun asta nu o fac din epatare dar sentimentul nostru de prietenie este primordial si apoi cel de respect.
    Le doresc la toti parintii sa se bucure de copii lor asa cum ma bucur eu de orice clipa alaturi de ei.
    Si inca ceva...ati putea sa fiti mai "activi"pe acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar placea tare mult cartea Fram,ursul polar de C.Petrescu(apropo de Apolodor,care
    i-a incantat pe toti)sau Cuore de E.de Amicis. Sau,poate,amandoua?!

    RăspundețiȘtergere
  4. As dori toate cele 6 carti. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi optam pentru " Recreatia mare"," Alice in tara minunilor", "Cuore" si "Fram, ursul polar". Celelalte doua le avem deja. Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  6. As dori cartile: "Recreatia mare" si "Basmele romanilor". Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. As dori toate cele 6 carti. Multumesc/Radu

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru cristinutza: Ti le recomand cu caldura pe amandoua. Sunt carti ale copilariei si sunt sigura ca le vei citi "pe nerasuflate".
    Bravo, cititorilor! Vom avea ce povesti la toamna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Optez pentru urmatoarele carti: "Alice in tara minunilor:, "Recreatia mare" si "Fram, ursul polar".

    RăspundețiȘtergere