vineri, 21 ianuarie 2011

Astazi, copiii au primit testele la matematica. Au fost rezultate destul de bune, dar, trebuie sa recunosc, sub asteptarile mele. Ceea ce m-a bucurat a fost faptul ca unii copii au facut progrese, dar m-a necajit faptul ca nu au aplicat regulile pe care, teoretic, toti le stiu. Si, la cat am lucrat, ma asteptam ca rezultatele sa fie mai bune. Marti vom rezolva in clasa exercitiile si problemele de la test si vom mai scrie regulile, urmand ca in vacanta sa mai recuperam. E foarte important sa-si insuseasca foarte bine regulile si sa le si aplice.
Saptamana viitoare e ultima din acest semestru. Am luat carnetele de note pentru a trece mediile si ii rog pe cei care au lipsit azi sa le aduca luni.
In alta ordine de idei, ar trebui ca saptamana viitoare sa avem o intalnire pentru a va face cunoscute evolutia si rezultatele la invatatura ale elevilor. Preferati o sedinta scurta sau o informare pe blog? Astept parerile dumneavoastra, pentru a lua o decizie.
Am aflat ca la Tomis Mall ruleaza niste filme 3D pt copii. As fi vrut sa mergem si noi catre sfarsitul saptamanii viitoare. Am vrut sa vorbesc cu parintii care lucreaza in centru, poate obtin mai multe informatii (eventual ne iau si bilete, dupa ce stabilim nr de copii care merg), dar nu am avut timp zilele acestea. Daca stie cineva ceva, sau poate obtine informatii, tinem legatura.
Tema pentru luni (pentru bolnaviori) este: la limba romana, de transcris textul de la ex. 1, pag. 63, de analizat pronumele (precizand persoana si numarul) si de povestit textul; la matematica, din Micul Matematician, pag. 60, ex. 7, 8 (Testul 2), pag. 62, ex. 3, 4 (T4), pag. 63, ex. 2, 3, 4 (T6).
Sanatate multa tuturor si week-end placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu