luni, 10 ianuarie 2011

Concursuri

Pentru ca la scoala avem foarte mult de lucru si suntem implicati in multe proiecte, am luat hotararea de a va aduce la cunostinta invitatiile de a participa la anumite proiecte si concursuri, invitatii pe care le primesc si eu pe mail sau la scoala. Astfel, dau posibilitatea oricarui copil sa aleaga daca doreste sa participe la anumite activitati extracurriculare, in cunostinta de cauza.
Incep prin a va invita la Concursul Noi venim din istorie, ce se adreaseaza elevilor claselor I-VIII. Cuprinde sectiunile eseu (Pe urmele strabunilor-o pagina A4 scrisa de mana si in format electronic), poezie (Vitejii neamului romanesc) si fotografie (Timpul istoric intr-o fotografie-fotografii ce surprind monumente istorice din comunitate, format A4 sau A5, insotite de o mica explicatie) Termen limita: 14 ianuarie 2011
De asemenea, se organizeaza in scoala noastra Concursul de matematica Euclid, ce se va desfasura duminica 16 ianuarie intre orele 09 si 11. Copiii au lucrat azi o fisa de concurs data anul trecut si vom mai lucra si maine la cerc.

2 comentarii:

  1. Buna seara!Am vazut pe site ca,la mate,apare o alta data de concurs,respectiv 15.01.2011.Ne puteti spune mai precis care este data reala de sustinere a concursului?(pt. o mai buna organizare)Succes tuturor participantilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Data reala este cea pe care v-am spus-o.(Difera in functie de judetul in care se desfasoara concursul). Tot dupa cum v-am spus, incercam sa obtinem o amanare pt luni, dar asta nu e sigur. Speram sa ne organizam foarte bine si de data aceasta si mult succes si din partea mea!

    RăspundețiȘtergere