Atentie! Pentru astazi, nu toti copiii au invatat definitia subiectului (verificati caietele de clasa!); 2 elevi nu au scris tema la optional, ceilalti au realizat texte interesante, care ne-au amintit de frumoasele momente petrecute impreuna la inceputul clasei I.
Am avut ora de evaluare la matematica. Proba de evaluare: http://classjump.com/palatulharniciei/documents/Impartirea%20nr.%20din%20sute.doc
Prof. Simona-Elena Holubeanu, Şcoala Gimnazială Nr. 38 "Dimitrie Cantemir" Constanţa
miercuri, 30 martie 2011
miercuri, 23 martie 2011
Sedinta cu parintii
24.03.2011, ora 17
Ordinea de zi:
-stabilirea Curriculum-ului la decizia scolii: optional, extinderi;
-prezentarea situatiei la invatatura si disciplina;
-diverse
Va astept cu drag!
Ordinea de zi:
-stabilirea Curriculum-ului la decizia scolii: optional, extinderi;
-prezentarea situatiei la invatatura si disciplina;
-diverse
Va astept cu drag!
miercuri, 16 martie 2011
Palariile ganditoare
La ora de limba romana ne-am jucat si am invatat! Impartiti in 6 echipe, formate in urma preferintelor pentru una dintre culorile alb, rosu, galben, verde, albastru, negru, am purtat fiecare cate o palarie (Fiecare palarie este de fapt un rol, dar si un unghi din care putem privi lucrurile). Astfel:
Pălăria albă
•este obiectivă asupra informaţiilor;
•este neutră;
Pălăria roşie
•lasă liber imaginaţiei şi sentimentelor;
•este impulsivă;
•poate însemna şi supărare sau furie;
•reprezintă o bogată paletă a stările afective;
Pălăria neagră
•exprimă prudenţa, grija, avertismentul, judecata;
•oferă o pespectivă întunecoasă, tristă, sumbră asupra situaţiei în discuţie;
•reprezintă perspectiva gândirii negative, pesimiste;
Pălăria galbenă
•oferă o pespectivă pozitivă şi constructivă asupra situaţiei;
•culoarea galbenă simbolizează lumina soarelui, strălucirea, optimismul;
•este gândirea optimistă, constructivă pe un fundament logic;
Pălăria verde
• exprimă ideile noi, stimulând gândirea creativă;
• este simbolul fertilităţii, al producţiei de idei noi, inovatoare;
Pălăria albastră
• exprimă controlul procesului de gândire;
• albastru e rece; este culoarea cerului care este deasupra tuturor, atotvăzător şi atotcunoscător;
• supraveghează şi dirijează bunul mers al activităţii;
• este preocuparea de a controla şi de a organiza;
Folosita in cadrul lectiei Fata babei si fata mosneagului, metoda celor 6 palarii ganditoare ne-a ajutat sa comunicam in cadrul grupului, sa ne exprimam parerea in legatura cu fapte si comportamente, dar si sa facem diferenta intre a completa cele spuse de un coleg si a incerca sa gasim erori in mesajul sau. Fiecare poate avea un punct de vedere care nu ne impiedica sa relationam si chiar sa fim prieteni.
Pălăria albă
•este obiectivă asupra informaţiilor;
•este neutră;
Pălăria roşie
•lasă liber imaginaţiei şi sentimentelor;
•este impulsivă;
•poate însemna şi supărare sau furie;
•reprezintă o bogată paletă a stările afective;
Pălăria neagră
•exprimă prudenţa, grija, avertismentul, judecata;
•oferă o pespectivă întunecoasă, tristă, sumbră asupra situaţiei în discuţie;
•reprezintă perspectiva gândirii negative, pesimiste;
Pălăria galbenă
•oferă o pespectivă pozitivă şi constructivă asupra situaţiei;
•culoarea galbenă simbolizează lumina soarelui, strălucirea, optimismul;
•este gândirea optimistă, constructivă pe un fundament logic;
Pălăria verde
• exprimă ideile noi, stimulând gândirea creativă;
• este simbolul fertilităţii, al producţiei de idei noi, inovatoare;
Pălăria albastră
• exprimă controlul procesului de gândire;
• albastru e rece; este culoarea cerului care este deasupra tuturor, atotvăzător şi atotcunoscător;
• supraveghează şi dirijează bunul mers al activităţii;
• este preocuparea de a controla şi de a organiza;
Folosita in cadrul lectiei Fata babei si fata mosneagului, metoda celor 6 palarii ganditoare ne-a ajutat sa comunicam in cadrul grupului, sa ne exprimam parerea in legatura cu fapte si comportamente, dar si sa facem diferenta intre a completa cele spuse de un coleg si a incerca sa gasim erori in mesajul sau. Fiecare poate avea un punct de vedere care nu ne impiedica sa relationam si chiar sa fim prieteni.
miercuri, 9 martie 2011
Matematica
Am trecut zilele acestea la impartirea numerelor naturale cand deimpartitul este cuprins intre 0 si 1000. Am rugamintea sa invete TOTI elevii pasii necesari in rezolvarea exercitiilor (sunt trecuti in caiete si in fisa de la tema). Este un capitol foarte important si trebuie mult exercitiu. Astazi au iesit la tabla toti elevii de doua ori, iar cei care intampina dificultati, de 4-5 ori. As dori ca maine sa lucram si alte tipuri de exercitii, dar vreau sa ma asigur ca toti elevii stiu sa rezolve impartiri.
O zi buna!
luni, 7 martie 2011
Subiect Euclid
Subiectele pentru clasa a III-a de la Concursul Euclid, etapa a II-a. (Rezultatele obtinute de elevii nostri, la sectiunea Rezultate concursuri)
http://www.concurs-euclid.ro/upload/clasa_a_3-a_sub_etapa_2.pdf
Avand in vedere subiectele (in special III si IV), rezultatele sunt bune, chiar daca nimeni nu a obtinut punctajul maxim. S-au poticnit la subiectul III, care necesita o foarte mare rabdare in citirea cerintei si in rezolvare. (ceea ce cam lipseste celor mai multi, dovada ca unii au iesit foarte repede!!!)
Felicitari tuturor! Desi se putea si mai bine, nu ne-am facut de ras!
http://www.concurs-euclid.ro/upload/clasa_a_3-a_sub_etapa_2.pdf
Avand in vedere subiectele (in special III si IV), rezultatele sunt bune, chiar daca nimeni nu a obtinut punctajul maxim. S-au poticnit la subiectul III, care necesita o foarte mare rabdare in citirea cerintei si in rezolvare. (ceea ce cam lipseste celor mai multi, dovada ca unii au iesit foarte repede!!!)
Felicitari tuturor! Desi se putea si mai bine, nu ne-am facut de ras!
Abonați-vă la:
Postări (Atom)